Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHamilton, I. Bruce
InstitutionEducational Testing Service, Washington, DC.
TitelSome Issues and Examples of Alternate Modes of Graduate Education: A Discussion Paper.
Quelle(1972), (53 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen; Tafel
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Educational Finance; Educational Innovation; Educational Objectives; Extension Education; External Degree Programs; Faculty; Graduate Study; Higher Education; Instructional Materials; Models; Nontraditional Education; Part Time Students; Program Development; Research; State Programs
AbstractThis overview presents some of the issues that face those concerned with post baccalaureate education, particularly these issues that emerge from new activities and proposals before the graduate community currently. Three sections and an appendix are presented. Covered are: (1) definitions and distinctions; (2) issue-clusters in the areas of the components of graduate education, the processes, and the concepts; (3) recent examples of new programs that might serve as models. Also included is an inventory and compendia of examples of nontraditional study prepared for the Commission on Non-Traditional Study. (Author/KE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: