Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenLewis, Edmund L. (Hrsg.)
InstitutionCalifornia School Boards Association, Sacramento.; Association of California School Administrators.
TitelA Discussion Guide to Initiate Study of Educational Philosophy and Goal Setting.
Quelle(1975), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Objectives; Educational Philosophy; Elementary Secondary Education; Group Discussion; School Administration; School Policy; Social Problems; Student Interests; Values
AbstractThis discussion guide is intended to help school personnel, community members, and board members express and deal with their beliefs about educational philosophy. A series of questions concerning school policies is presented with forced-choice answers. Individual answers are to be brought before a group for comparison, inquiry, and discussion. The purpose of discussing individual responses to these items is to reach an accurate understanding of the agreements and disagreements that actively exist in the total group of concerned persons. (Author/MLF)
AnmerkungenCalifornia School Boards Association, 800 9th Street, Suite 201, Sacramento, California 95814 ($2.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: