Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinnesota Academy of Science, Minneapolis.
TitelFuture Environment of Minnesota: The Educational Task. Conference Proceedings (Onamia, Minnesota, May 12-14, 1974).
Quelle(1974), (132 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Conference Reports; Economic Development; Energy Conservation; Environmental Education; Natural Resources; State Government; Transportation; Minnesota
AbstractThis booklet is a compilation of report proceedings of the Industry-Education Conference of the Minnesota Academy of Science. It was designed as an orientation booklet for participants in this conference and includes the text of the speeches given by a number of keynote speakers. The theme of the conference was total environmental impact, with a special emphasis on future projections. Discussions concerning education, energy, government, economics, natural resources, and transportation issues in Minnesota, from the present to 1985, were included. Objectives of the conference were to analyze present environmental conditions and to develop a system of alternative plans to encourage environmental quality. Involvement of the state education system to disseminate this information was included. (MA)
AnmerkungenERIC/SMEAC, The Ohio State University, 1200 Chambers Road, 3rd Floor, Columbus, Ohio 43212 (on loan)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: