Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWelker, L. C., Jr.; Ginn, Clyde N.
InstitutionUniversity of Southern Mississippi, Hattiesburg. Bureau of Educational Research.
TitelA Study to Identify the Influence of Factors Other Than the Attainment of Job Skills Affecting the Long Range Success of Vocational and Technical Training Programs. Abstract.
Quelle(1973), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Correlation; Data Analysis; Occupational Mobility; Postsecondary Education; Social Influences; Student Characteristics; Student Mobility; Success; Technical Education; Vocational Education; Mississippi
AbstractThe results are briefly summarized of a study to investigate the relationship of factors other than job skills (such as social skills, life style, mobility, family relationships, and contextual factors) to the long range success of vocational and technical training programs. Data were gathered about students in secondary and postsecondary vocational institutions in nine geographic regions of Mississippi. Information was supplied by center directors, teachers, and questionnaires given to students. Findings relating to the students' plans for living and working location, their need for social change, and the factors tending to affect their mobility patterns are mentioned. (Author/EC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: