Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKell, Diane; und weitere
InstitutionAbt Associates, Inc., Cambridge, MA.
TitelA Study to Document the Effects of Altering Traditional Dental School Recruitment and Admissions Policies for Minority Students. Volume I: An Overview.
[Report No.: PB-240-240
Quelle(1974), (195 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdmission Criteria; Counseling Services; Dental Schools; Educational Finance; Enrollment; Financial Support; Minority Groups; Policy Formation; Professional Education; Recruitment; Remedial Programs; Statistical Data; Tables (Data); Tutorial Programs
AbstractThis study evaluates the current position of minority students in dental school, focusing particularly on the issues of recruitment, financing, separate supportive services, and handling minority affairs. It uses four separate schools to arrive at generalizations about difficulties and capacities in admitting, financing, and policy making in relation to minority students. Tables and supplemental statistical data are included in abundance. (Author)
AnmerkungenNational Technical Information Service, 5285 Port Royal Road, Springfield, Virginia 22161 (PB-240 240, MF $2.25, HC $7.00; Set of 4 reports, PB-240 239, HC $19.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: