Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSewell, Susan
InstitutionSouthwest Wisconsin Vocational-Technical Inst., Fennimore.
TitelA Comparative Analysis of Student Attitudes Toward Individualized and Traditional Instruction.
Quelle(1974), (50 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Conventional Instruction; Educational Attitudes; Individualized Instruction; Postsecondary Education; Questionnaires; School Surveys; Student Attitudes; Tables (Data); Teaching Methods; Vocational Education
AbstractTo determine student attitudes toward traditional and individualized instruction, 152 students (92 males, 60 females) selected from the postsecondary instructional areas of agriculture, business, home economics, and trades and industry were surveyed for their opinions. The students responded to 25 statements about each type of instruction saying whether they strongly disagreed, disagreed, were uncertain, agreed, or strongly agreed with each statement. Findings indicate that students prefer individualized over traditional instruction, but they have favorable attitudes toward both methods suggesting that both types of instruction are needed. The survey instrument is appended. (MU)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: