Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLopez, Sara
InstitutionDissemination and Assessment Center for Bilingual Education, Austin, TX.
TitelActivity Supplement for Puedo Leer: Teacher's Guide and Use of Charts. Program for Initial Reading in Spanish for Bilingual Children.
Quelle(1975), (207 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Basic Reading; Bilingual Education; Consonants; Educational Games; Educational Media; Elementary Education; Instructional Materials; Language Instruction; Learning Activities; Phonics; Reading Games; Reading Instruction; Resource Materials; Spanish; Supplementary Reading Materials; Teaching Guides; Teaching Methods; Vowels
AbstractThis activity supplement is intended to accompany the Puedo Leer/I Can Read Teacher's Guide for initial reading in Spanish for bilingual children. The supplement, which consists of a teacher's guide and a set of charts on card stock, provides suggestions for a wide variety of pre-reading activities and approaches, which expand on the activities presented in Puedo Leer/I Can Read. The two main sections of the teacher's guide consist of an introduction to vowels and an introduction to consonants. In these sections, the introduction of the letter-sound is followed by reinforcement and follow-up activities, which include word games and composition exercises. The cards accompany the section on consonants and contains exercises designed to be used after the introduction of each consonant. Strategies for the use of the cards are included in the package. (Author/AM)
AnmerkungenDissemination Center for Bilingual Bicultural Education, 6504 Tracor Lane, Austin, Texas 78721 (Supplement $3.00, 54 cards $2.15)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: