Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPugh, Barbara E.
InstitutionBall State Univ., Muncie, IN. Dept. of Library Science.
TitelA Survey of Responsibilities of Indiana Public High School Audiovisual Personnel.
Quelle(1975), (60 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAudiovisual Coordinators; Audiovisual Instruction; Credentials; Educational Needs; Employment Qualifications; High Schools; Learning Resources Centers; Librarians; Media Specialists; Personnel Selection; School Libraries; School Personnel; Secondary Education; Surveys; Task Analysis; Indiana
AbstractTo determine what educational background is needed by practitioners, a survey was conducted of audiovisual personnel in Indiana schools with enrollments of 1,000 to 2,000. A questionnaire was mailed to 104 schools and respondents asked to describe their responsibility for audiovisual equipment and software, budgetary duties, and production of audiovisual aids. Opinions on the value of inservice training programs and recommendations for course content in media-specialist college curricula were also sought. Titles of personnel, size of staff, and audiovisual budget by institution are included. Appendixes include the questionnaire and letter to respondents. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: