Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOana, Robert G.; Eiszler, Charles F.
InstitutionMount Pleasant Public Schools, MI.; Central Michigan Univ., Mount Pleasant.
Titel[Science Modules: Classroom Management.]
Quelle(1975), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterClassroom Communication; Competency Based Teacher Education; Discipline; Discipline Problems; Elementary School Science; Higher Education; Methods Courses; Preservice Teacher Education; Science Education
AbstractThis module, one in a series of science modules (Appendix A) designed for use in a science methods course research project at Central Michigan University, emphasizes classroom management skills. All of the modules are part of a project aimed at developing, evaluating, and revising competency-based materials for use in science methods education for elementary school teachers. All of the activities are designed to encourage student/student interaction and give preservice teachers experiences in managing such classroom situations. Some of the activities involve problem cards and role-playing situation cards which are not included with the module. (PEB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: