Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDade County Public Schools, Miami, FL.
TitelAutomatic Dryers--Components and Operations; Appliance Repair--Intermediate: 9025.01.
Quelle(1973), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Appliance Repair; Course Content; Course Objectives; Curriculum Guides; Electrical Appliances; Equipment Maintenance; Job Skills; Performance Criteria; Postsecondary Education; Technical Education; Vocational Education; Florida
AbstractDesigned to familiarize the student with the components and operations of automatic gas and electric dryers, this course outlines the principles of drying and how they relate to the automatic dryer. Instruction centers upon the functions and operations of dryer components and the recognition and identification of various component malfunctions, providing students with the opportunity to overhaul and repair dryer components. Included in the course content are goals, specific block objectives, orientation, automatic dryers (construction, principles of drying, installation), dryer component functions and operations, component malfunctions, overhaul and repair, a post-test, and a bibliography. The appendix contains post-test samples. (NH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: