Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionWisconsin State Board of Vocational, Technical, and Adult Education, Madison. Research Coordinating Unit.
TitelTwenty-Seventh Quarterly Progress Report of the Research Coordinating Unit (RCU) in Wisconsin. October 1, 1972-December 31, 1972.
Quelle(1972), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Career Education; Educational Objectives; Educational Research; Reports; Research Coordinating Units; Research Projects; Technical Education; Vocational Education; Wisconsin
AbstractA progress report (covering the period October 1, 1972--December 31, 1972) of the Research Coordinating Unit (RCU) of the Wisconsin Board of Vocational, Technical and Adult Education, the report briefly describes activities relating to the accomplishment of objectives and lists research activities. Objectives relate to the stimulation, coordination, information dissemination, and participation in the reviewing of research pertaining to occupational education. Research activities include a list of State approved research projects and a description of projects being developed at the Western Wisconsin Technical Institute, LaCrosse, Wisconsin. Also listed are recent University of Wisconsin publications pertaining to vocational, technical, and adult education. (EA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: