Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France).
TitelInternational Directory of Programmed Instruction.
Quelle(1973), (191 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterNachschlagewerk; Books; Computer Assisted Instruction; Conferences; Directories; Educational Research; International Organizations; International Programs; Media Research; Organizations (Groups); Programed Instruction; Publications; Questionnaires; Teaching Machines
AbstractInformation about 31 countries' activities in the field of programed instruction is compiled in this directory. The information has been grouped for each country under three headings: 1) organizations and activities (centers, activities, specialized publishers, periodicals, professional organizations, manufacturers of teaching machines, training organizations, and documentation centres); 2) publications (books, articles, bibliographies); and 3) research and applications (research, published programed courses, and computer-assisted instruction). No material is included dating from before 1968. (WCM)
AnmerkungenUnited Nations Educational, Scientific and Cultural Organization, 7, Place de Fontenoy, 75700 Paris, France ($5.75)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: