Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNatchitoches Parish School Board, LA.
TitelBuilding Industrial Communications: Listening, Speaking, Writing, Reading. Grade XI.
Quelle(1973), (207 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBuilding Trades; Business Communication; Business English; Class Activities; Communication Skills; Course Objectives; Curriculum Design; Curriculum Guides; English Instruction; Evaluation Methods; Grade 11; Grammar; Instructional Materials; Literature; Secondary Education; Student Centered Curriculum; Vocational Education; Writing (Composition)
AbstractThese curriculum materials correlate the subject matter of English with that of construction trades by incorporating the vocabulary, terminology, concepts, and skills of construction trades into the academic area of eleventh grade English. The five units deal with attitudes, career development and oral composition, letter writing and job application, paragraphing, and speaking and listening. Each unit includes an overview, course objectives, student activities, instructional materials, evaluative materials, and a bibliography which also includes a list of equipment, films, and other supplies. (LL)
AnmerkungenMr. Trent O. Melder, Coordinator, Natchitoches Central High School, Natchitoches, Louisiana 71457 ($3.75)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: