Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSisson, Roger L.; und weitere
InstitutionGovernment Studies & Systems, Philadelphia, PA.
TitelState Application Funding Procedures. A Vocational Education Planning System for Local School Districts. Volume IV.
Quelle(1973), (231 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterData Processing; Master Plans; Program Costs; Program Development; Programing Languages; State Aid; State Programs; Statewide Planning; Vocational Education
AbstractThe document, one of a series to assist in planning procedures for local and State vocational agencies, explains an information analysis system for realistic projection of future program planning and for monitoring of fund allocations for vocational education facilities projects. The system is called the State Vocational Education Applications--Management Information System (SVEA-MIS). The aspects of the system covered are data files, data collection, edit and input procedures, preliminary output reports and ranking procedure, recommended funding procedures, course close-out procedures, and RAMIS hints. Appendixes describe RAMIS, a proprietary software system; illustrative instructions for preparing vocational education applications; and preliminary design of facilities project data system. (MS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: