Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCable, Greg
InstitutionToronto Board of Education (Ontario). Research Dept.
TitelAfter SEED.
Quelle(1973), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Admission; Educational Benefits; Nontraditional Education; Open Education; Postsecondary Education; Program Descriptions; Program Evaluation; Secondary School Students; Surveys
AbstractThis report examines the results of a survey conducted to trace the activities of the graduates of SEED--a "free" high school that is an alternative to the regular high school program in Toronto. The survey was conducted to see how many former SEED students had gone on to universities or community colleges, had had problems meeting the entrance requirements, are continuing with their studies, and how many have dropped out. The survey, which includes students from the school's first two years, also contains the students' evaluation of SEED as a developing community and of their own experiences there. In addition, the report describes the SEED program, presents the survey methodology and instrument, and draws conclusions from the study. (Author/DN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: