Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPennsylvania State Dept. of Public Instruction, Harrisburg. Bureau of Vocational, Technical, and Continuing Education.
TitelA Pennsylvania State Plan for the Administration of Vocational-Technical Education Programs. Part II--Annual and Long-Range Program Provisions. Fiscal Year 1974.
Quelle(1973), (151 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdministrator Guides; Demography; Educational Legislation; Employment Opportunities; Improvement; Inservice Teacher Education; Labor Needs; Objectives; Preservice Teacher Education; Program Development; State Programs; Vocational Education; Vocational Education Teachers; Pennsylvania
AbstractThe document establishes annual and long-range program plan provisions for the development, expansion, and improvement of vocational education for youth and adults of the Commonwealth. It describes the bureau's long-range objectives and annual program provisions for service based upon evidence of manpower needs, job opportunities, population characteristics and availability of vocational education to people of all ages throughout the State. It also sets forth the long-range and annual program provisions for inservice and pre-service training for vocational education teachers under Part F of the Higher Education Act of 1965. (Author/AG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: