Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHohn, Robert L.
TitelEffectiveness of Innovations in the Teaching of Psychology: A Critique.
Quelle, (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Evaluation Criteria; Evaluation Needs; Higher Education; Instructional Innovation; Literature Reviews; Psychology; Speeches; Teacher Effectiveness
AbstractFour deficiencies that exist in the research literature that must be remedied before more conclusive answers about the effects of innovations in the teaching of psychology are examined. These deficiencies are: (1) failure to accurately describe teacher and learner behaviors involved in experimental and control treatments; (2) failure to investigate individual differences within the experimental samples employed; (3) failure to determine, select and employ appropriate measures of educational outcomes; and (4) failure to include cost-benefit consideration in evaluating outcomes. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: