Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinnesota Higher Education Coordinating Commission, St. Paul.
TitelAllied Health Education Programs in Minnesota, Academic Year 1968-1969; A Commentary with Tabular Summaries.
Quelle(1970), (60 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAllied Health Occupations; Allied Health Occupations Education; Educational Programs; Health Personnel; Hospital Personnel; Labor Needs; Nursing; Nursing Education; Program Descriptions; State Surveys; Statistical Data; Minnesota
AbstractReport of information on enrollment at 66 Minnesota institutions and programs in five categories (clerical, nursing, personal and community health, rehabilitation and therapy, and technology); student completion; maximum student training capabilities; and possibilities for enlarging programs to meet demands for graduates. More than half the students involved are in nursing programs. Regularly scheduled reassessment of the allied health education field iscalled for due to the rapid developments taking place. Appendixes provide detailed information on programs (including demand estimates), summary tables by system, and codes and definitions used in the report. The survey questionnaire used is included. (MS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: