Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCommission on Independent Colleges and Universities of the State of New York, New York.
Titel1972 Statewide Master Plan for Private Colleges and Universities of the State of New York.
Quelle(1972), (108 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Facilities; Educational Finance; Educational Objectives; Educational Planning; Enrollment; Higher Education; Master Plans; Private Colleges; Statewide Planning; New York
AbstractThe 1972 statewide master plan for private colleges and universities of the State of New York is presented. Chapters cover the climate of uncertainty, a response to the shifting enrollment, goals, policies, and modes of instruction; the characteristics of the private sector; the financial crises; a plan of action-objectives, long-term plan, proposed scholar incentive award, the private sector, and the decade ahead. Appendices cover fulltime equivalent students and faculty in independent colleges and universities, facilities, financial performance, availability of unrestricted funds in 1971, projected income, student financial aid, debt and debt service, new program offerings, and excerpts from Regents position paper No. 13. (MJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: