Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionInternational Bureau of Education, Geneva (Switzerland).
TitelCooperative Educational Abstracting Service (CEAS). (Abstract Series No. 123-136, June 1972).
Quelle(1972), (65 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAbstracts; Adult Education; Cooperative Programs; Educational Facilities; International Education; Language Instruction; Teacher Education; Vocational Education; Australia; Egypt; Finland; France; Hungary; India; Italy; Japan; Kenya; Peru; Singapore; Tunisia
AbstractThis document is a compilation of 14 English-Language abstracts concerning various aspects of education in: Finland, France, Hungary, India, Italy, Japan, Kenya, Peru, Singapore, Tunisia, Australia, Arab Republic of Egypt, and Ceylon. The abstracts are informative in nature, each being approximately 1,500 words in length. They are based on documents submitted by each of the nations to the International Bureau of Education as representative of their best and most substantial work in the field of education. The titles and institutions appear in both translation and transliteration for documents not written in English. (For related documents see: ED 060 227, 062 583, and 063 523). (NH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: