Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHigh, Sidney C., Jr.; Hall, Linda
InstitutionBureau of Adult, Vocational, and Technical Education (DHEW/OE), Washington, DC.
TitelBibliography on Career Education. Working Paper.
Quelle(1972), (74 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliographies; Career Development; Career Education; Government Publications; Information Sources; Periodicals; Reference Materials
AbstractThis bibliography on career education is divided into four sections: (1) selected references on career education, listing key documents focusing on the concept of career education; (2) journal articles, listing various articles from periodicals dealing with the career education concept and some of its components; (3) background references related to career education; and (4) continuing sources of information, giving several information sources which will generate a continual flow of career education in the future. Special instructions for ordering documents from the ERIC collection are included. This bibliography will prove useful to those interested in familiarizing themselves with the career education concept and with new techniques for implementing career education programs. (AG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: