Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCommittee of Presidents of Universities of Ontario, Toronto.
TitelVariations on a Theme: Fourth Annual Review, 1969-70.
Quelle(1970), (81 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Improvement; Educational Opportunities; Educational Planning; Higher Education; Institutional Cooperation; International Education; Regional Planning; Statewide Planning
AbstractOver the past several years the universities of Ontario have made a gigantic effort under the direction of the Committee of Presidents of Universities of Ontario to provide quality higher education for all qualified students. Inter institutional cooperation and coordination has been a must in this effort, and maximum utilization of available resources has been an absolute necessity. This document describes the achievements of the Ontario universities and presents a discussion of some of the problems and proposals to solve these problems. Cooperative activities among the universities include shared library services, shared computer services, applicant counseling, student housing and student financing. (HS)
AnmerkungenUniversity of Toronto Bookroom, Toronto, Ontario, Canada ($1.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: