Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStout, Irving W.; Pratt, Wayne T.
InstitutionBureau of Indian Affairs (Dept. of Interior), Window Rock, AZ.
TitelNavajo Community School Boards Speak Out: A Summary of Navajo Thought About Education. Navajo School Board Training Project.
Quelle(1972), (75 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAmerican Indians; Boards of Education; Cultural Awareness; Curriculum Development; Educational Needs; Meetings; Parent Participation; School Community Relationship; Teacher Aides; Teachers; Training
AbstractSchool board training is conducted 8 times during the school year at 5 reservation locations for approximately 300 adult Navajos. A list of statements made during small group discussions on the major topic items covered at these meetings is presented in this report. Major topics include curriculum development, parent-school and community-school relationships, training problems, and staff selection. A suggested list of training activities for 1970-71 is included along with copies of school board meeting minutes from 2 school districts. (PS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: