Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcNeil, John D.
InstitutionOhio State Dept. of Education, Columbus.
TitelSupervision of Instruction: The Relationship of Theory and Practice to Accountability.
Quelle(1972), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAccountability; Behavioral Objectives; Conferences; Course Objectives; Decision Making; Supervisors; Teacher Evaluation; Teacher Supervision; Teaching Methods
AbstractThe information in this paper aims at providing assistance to those supervisors who design accountability plans. The author (1) analyzes the frequently overlooked distinctions needed to be made in considering accountability plans; and (2) discusses the more recent tools for implementing teacher accountability. Some distinctions presented include the differences between process and product accounting and the difference between types of actions that can be taken by a supervisor should it be discovered that the expectations for teacher advancement of student learning growth are not being met. Two innovative tools discussed in the report are the supervisor-teacher preinstructional conference and a teacher performance test. (JF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: