Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpodek, Bernard
TitelIn-Class Teacher Training for Open Education.
Quelle(1972), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterClassroom Guidance Programs; Curriculum Development; Inservice Teacher Education; Motivation; Open Education; Role Theory; Supervision; Teacher Educators; Teacher Improvement; Teaching Methods; Workshops
AbstractThe dimensions of the advisory role and its relationship to teachers are discussed in relation to work carried out in the Open Education project at the University of Illinois. Project activities during the 1970-71 year are presented. Variables in the role of the advisor which emerged are as follows: (1) locus of control; (2) the function of time, (3) the development of trust or credibility; (4) the intrusion of local constraints; (5) the function of expectations; (6) the skills and resources needed for the function of the advisor; (7) professional/personal needs; (8) building autonomy; and (9) the "layering" of teachers. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: