Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWallace, Harold R.
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Center for Vocational and Technical Education.
TitelReview and Analysis of Instructional Materials for Cooperative Vocational Education.
[Report No.: Inf-Ser-60
Quelle(1972), (30 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliographies; Cooperative Education; Curriculum Evaluation; Instructional Materials; Job Training; Learning; Literature Reviews; Relevance (Education); Research Reviews (Publications); Student Participation; Technical Education; Validity; Vocational Education
AbstractThree learning situations found in the cooperative program, namely vocational or technical course work, training stations, and the related class, are described and pertinent curriculum materials are reviewed. In addition to content, the reviewer examines quality and usefulness, validity, enrichment materials and instructional aids, and student involvement and participation, according to criteria which he sets forth in the document. Seven documents designed for a variety of occupational areas, five documents designed for use in a single occupational or vocational field, and 12 periodicals are reviewed. (GEB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: