Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Granville B.
InstitutionUniversity of South Alabama, Mobile.
TitelEvaluation of the University of South Alabama College of Education Teacher Training Program by Analyses of Its Alumni, 1969.
Quelle(1969), (43 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAlumni; Attitudes; Feedback; Grade Point Average; Income; Job Satisfaction; Principals; Professional Associations; Program Evaluation; Questionnaires; Rating Scales; Reliability; Selection; Self Evaluation; Sex Differences; Statistical Analysis; Teacher Education; Teacher Evaluation; Teaching Experience; Teaching Skills; Training Methods; Validity
AbstractTo improve selection and training at both Bachelor's and Master's levels, an evaluation study of the alumni of the College of Education was undertaken. Alumni were sent questionnaires to ascertain their feelings about their training, and a rating scale was sent to the principals of schools where alumni were teaching (see TM 001 301 for sample). Details of results are given. (A related document is ED 060 650.) (MB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: