Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShort, N. J.
InstitutionMinneapolis Public Schools, Minn.
TitelChecklist of Terms and Names Pertinent to Assessment and Remediation of Learning Difficulties for Teacher Training Participants Only.
Quelle(1971), (3 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCognitive Development; Educational Principles; Elementary Education; Evaluation Criteria; Knowledge Level; Measurement Instruments; Program Evaluation; Rating Scales; Standardized Tests; Teacher Evaluation; Teaching Methods
AbstractThis 46-item teacher rating form assesses the respondent's knowledge of basic concepts and teaching techniques related to the education of learning disabled children. The respondents are asked to rate their personal understanding of these terms along a five-point scale, ranging from excellent understanding (complete familiarity) to poor understanding (unfamiliarity). See TM 001 111 for a description of the PIC program. (AG)
AnmerkungenNot available separately; see TM 001 111
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: