Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCornell, Terry D.
InstitutionEPIC Evaluation Center, Tucson, AZ.
TitelA Format for Monitoring the Teaching-Learning Process: Educational Accountability.
Quelle(1971), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAccountability; Educational Objectives; Evaluation Criteria; Program Evaluation
AbstractThis booklet is for use by administrators, project directors, and teachers who need information on how to determine if a planned instructional program is actually implemented. A format for mounting an instructional program through the use of performance objectives is described, with details of how variables such as organization, content, method, and facilities should be used to bring about the accomplishment of the performance objectives. A list of procedures outlines how this monitoring system can be effectively implemented in a given system. Three general procedures and six individual instructor procedures are specified in sequential order. (MBM)
AnmerkungenEducational Innovators Press, P.O. Box 13052, Tucson, Arizona 85711 ($1.25)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: