Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBudke, Wesley E.; Magisos, Joel H.
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Center for Vocational and Technical Education.
TitelAnswers to Questions on Vocational Education; Administration, Opinion Leaders, Residential Schools, and State Advisory Councils.
Quelle, (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdministrator Responsibility; Advisory Committees; Educational Change; Educational Innovation; Program Administration; Residential Schools; Vocational Education
AbstractThis short booklet contains questions and answers concerning aspects of vocational-technial education, inlcuding the (1) skills and expertise requirements for program administrators, (2) identification of opinion leaders, (3) adoption of an innovation, (4) role of residential schools, and (5) membership and responsibilities of state advisory councils. The publications from which the answers were drawn review and synthesize research in the field. Information about them and how to order them is included. Related documents are available as VT 014 332 and VT 014 334 in this issue. (SB)
AnmerkungenCenter for Vocational and Technical Education, 1900 Kenny Road, Columbus, Ohio 43210 (no charge)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: