Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEicher, Robert Stanley
TitelAdministrative Pattern for Public Post Secondary Vocational Technical Education in Nebraska.
Quelle(1968), (142 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdvisory Committees; Coordination; Educational Administration; Educational Cooperation; Educational Finance; Master Plans; Postsecondary Education; Statewide Planning; Technical Education; Vocational Education; Nebraska
AbstractThe purpose of this study was to determine how public post secondary vocational education in Nebraska should be organized, financed, coordinated, and administered. The procedure included a review of the literature, development of a list of principles and guidelines in questionnaire form, referral of the questionnaire to a jury of experts, and comparison of the evaluations of the jury with current practices in Nebraska. The study concludes that vocational education is primarily the State's responsibility, requiring a master plan and a strong advisory group. Local advisory groups are recommended for each program offered in the area centers which are needed throughout the state. (Author/BH)
AnmerkungenUniversity Microfilms, Inc., P.O. Box 1764, Ann Arbor, Michigan 48106 (Order No. 69-9619, MF $4.00; Xerography $10.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: