Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarien, Michael D.
InstitutionSyracuse Univ. Research Corp., NY. Educational Policy Research Center.
TitelAlternative Futures for Learning: An Annotated Bibliography of Trends, Forecasts, and Proposals.
Quelle(1971), (247 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Annotated Bibliographies; Decision Making; Educational Change; Educational Planning; Educational Policy; Elementary Education; Futures (of Society); Higher Education; Indexes; Learning; Literary Criticism; Prediction; Secondary Education
AbstractThis bibliography of materials relevant to educational policymaking is confined to trends, forecasts, and proposals -- i.e., documents on changes that are taking place, on future states of affairs, and on recommended changes. The material is organized into seven sections: (1) general, (2) elementary and secondary, (3) higher education, (4) other educating institutions, (5) planning and plans, (6) miscellaneous, and (7) addenda. More than 80 percent of the 936 items cited are books or book-length documents. Four indexes are supplied: major author, organization, selected subject, and bibliographic. A related document is ED 047 406. (Author/MLF)
AnmerkungenEPRC Publications, 1206 Harrison Street, Syracuse, New York 13210 ($5.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: