Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCivil Service Commission, Washington, DC. Bureau of Training.
TitelCatalog of Basic Education Systems.
Quelle(1971), (131 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBasic Skills; Catalogs; Consumer Education; Core Curriculum; Educationally Disadvantaged; Employment Programs; Instructional Systems; Work Experience Programs
AbstractThis catalog is intended primarily for the use of training officers in need of prescribing basic learning programs for use by educationally disadvantaged employees, such as high school dropouts, returning veterans lacking specific academic skills, and virtually anyone with limited educational skills. In addition to academic skills, the catalog also includes skills that will enable trainees to acquire the behavior necessary to succeed and advance in the working environment. It also lists programs offering insight into everyday problems faced by the consumer or buyer. The core areas of Reading, Language Arts, and Mathematics are included, as are World of Work and Consumer Education programs. (Author/DB)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington, D.C. 20402 (GPO 1971 0-419-029, $1.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: