Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHartman, Alexander P. (Hrsg.)
InstitutionSouth Dakota State Dept. of Public Instruction, Pierre.
TitelGuidelines for the Teaching of Modern Foreign Languages in South Dakota.
[Report No.: Bull-85
Quelle(1963), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdmission Criteria; Articulation (Education); Cultural Education; Educational Objectives; Grouping (Instructional Purposes); Instructional Program Divisions; Language Instruction; Language Laboratories; Modern Language Curriculum; Modern Languages; Program Development; Second Language Learning; Secondary Schools; State Curriculum Guides; Teacher Qualifications; Teaching Methods
AbstractThis two-part, state curriculum bulletin sets forth guidelines for the teaching of modern languages. Part one is concerned with the rationale behind language programs, student selection, and program articulation. Instructional objectives, methodology, culture, language laboratory procedures, and guidelines for testing are examined in the second section. Qualifications for secondary school teachers of modern foreign languages and selected references are included. (RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: