Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAmerican Institutes for Research in the Behavioral Sciences, Palo Alto, CA.
TitelCommunity Cooperative Nursery School, Menlo Park, California: A Preschool Program Involving Mothers as Organizers, Helpers, and Decision-Makers. Model Programs--Childhood Education.
[Report No.: OE-20161
Quelle(1970), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterNursery Schools; Pamphlets; Parent Education; Parent Participation; Parent Responsibility; Positive Reinforcement; Preschool Education; Readiness; Verbal Communication; Volunteers
AbstractThis booklet discusses the Community Cooperative Nursery School, a program of preschool education for children from a wide range of socioeconomic levels. The involvement of mothers in the classroom, in special classes, and in decision-making, is an integral part of the program. Sources of more detailed information are provided for this program, specifically, and for Model Programs Childhood Education, in general. (Author/NH)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington, D.C. 20402 (HE 5.220:20161, $0.15)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: