Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inund weitere
Sonst. PersonenRusk, Bruce (Hrsg.)
InstitutionOntario Inst. for Studies in Education, Toronto.
TitelThe Student and the System. (Proceedings of the Conference Sponsored by the Graduate Students' Association, OISE, November 1969.)
[Report No.: Occas-Pap-5
Quelle(1970), (78 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCollege Students; Educational Change; Educational Experience; High School Students; Higher Education; Student Attitudes; Student Role; Student School Relationship
AbstractThe purpose of the conference was to explore the common elements in the educational system at the secondary and post secondary levels, focusing on the changing role of the student in the system. The proceedings consist of: (1) two talks delivered at the conference: "The Student and the System," by Edgar Friedenberg, and "Demythologizing the System," by Don McCulloch and the transcripts of the discussions which followed their presentations; (2) a review of the film "High School" by John Katz; (3) summaries of the group discussions; and (4) the transcript of the panel discussion. (AF)
AnmerkungenThe Ontario Institute for Studies in Education, Editorial Division, 102 Bloor Street West, Toronto 5, Ontario, Canada ($2.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: