Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFlorida Select Council on Post High School Education, Tallahassee.
TitelFlorida Post-High-School Education: A Comprehensive Plan for the 70's.
Quelle(1970), (92 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Postsecondary Education; State Programs; State Schools; Technical Education; Vocational Education; Florida
AbstractThe report deals first with the status of comprehensive educational planning for post high school education in Florida, with the development of organizational structures for administration of educational programs beyond high school, with the quantitative aspects of enrollment and financing, with the general problem of long-range planning and baseline quantitative projections concerning enrollments and financing. Institutional capacities and space requirements are described. The state of graduate, professional, and undergraduate collegiate education, and vocational and technical education is surveyed. The special problems of Negroes and needy students are discussed. The report projects the financial situation of the Florida post high school education program for the 1970's. Supplementary information is contained in the appendices. (JY)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: