Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJudy, Richard W.
InstitutionToronto Univ. (Ontario). Inst. for Policy Analysis.
TitelA Research Progress Report on Systems Analysis for Efficient Resource Allocation in Higher Education.
Quelle(1970), (25 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Planning; Financial Policy; Higher Education; Information Systems; Models; Program Development; Research; Resource Allocation; Systems Analysis; Systems Approach
AbstractThis report describes the major projects undertaken by the Institute for Policy Analysis of the University of Toronto. It includes a list of the publications that are now available and those that will become available during the next few months. The projects are: (1) Program Planning and Budgeting in Universities; (2) Planning and Financing Higher Education; (3) Models for University Planning; (4) Integrated University Information Systems; (5) Models for Planning and Use of Physical Facilities; and (6) Planning and Management Systems for University Information Resource Centers. They are outlined by: (1) objectives; (2) general project description; and (3) project status as of December 31, 1969. (AF)
AnmerkungenThe University of Toronto, Institute for the Quantitative Analysis of Social and Economic Policy, 150 St. George St., Toronto 5, Canada
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: