Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPennsylvania State Dept. of Public Instruction, Harrisburg. Office for Aid to Nonpublic Education.
Titel40 Questions and Answers Regarding Act 109, the Pennsylvania Nonpublic Elementary and Secondary Education Act.
Quelle(1969), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Legislation; Elementary Education; Parochial Schools; Private Schools; Public Policy; Secondary Education; State Aid; State Legislation
AbstractThis document was prepared to answer questions regarding the Pennsylvania Nonpublic Elementary and Secondary Education Act which became effective after June 19, 1968. Questions pertain to (1) the secular educational services that can be purchased under this law; (2) the specific areas of compensation such as salaries, textbooks, and instructional materials; (3) the method of finance; (4) quality control of education via teacher certification and measures of academic progress; (5) State regulation of nonpublic schools using this source of public funds; (6) nonpublic school teacher salaries; and (7) administrative questions concerning application deadline dates and instructional institutes for nonpublic school officials. (LN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: