Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmith, W. Flint; Hocking, Elton
InstitutionNational Association of Language Lab. Directors.
TitelThe Fallacy of Accessibility.
Quelle3 (1969) 3, S.10-13 (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElectromechanical Aids; Electronic Classrooms; Equipment Utilization; Experimental Teaching; Language Instruction; Language Laboratories; Program Evaluation; Scheduling; Secondary School Students; Statistical Data; Teacher Behavior; Time Factors (Learning)
AbstractSome of the advantages and disadvantages of the electronic classroom are described, with particular reference to the scheduling of equipment use. An experiment with first-year language students in high school, some of whom used the electronic classroom, and some, a combination of conventional classroom and language laboratory, is discussed in terms of the time spent in machine-guided practice. The question of the ease of access to an electronic classroom's automatically aiding the language learning process is raised. For related documents see FL 001 353 and FL 001 379. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: