Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Wendell
InstitutionDiablo Valley Coll., Concord, CA.
TitelSurvey of Faculty Attitudes and Practices Pertaining to Student Reading and Writing.
Quelle(1967), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Faculty; College Students; Educational Needs; Educational Practices; Improvement Programs; Integrated Activities; Interdisciplinary Approach; Interviews; Language Skills; Reading Improvement; Reading Skills; School Surveys; Skill Analysis; Skill Development; Teacher Attitudes; Teacher Responsibility; Teacher Role; Writing Skills; California
AbstractA brief statement of the purpose for the interviews of 35 faculty members outside the English department at Diablo Valley College concerning the improvement of student reading and writing skills is followed by a sampling of 10 questions used in conducting the interviews to discover teacher requirements, evaluation criteria, problems, involvement, interest, and suggestions. After noting general impressions, the paper proceeds to outline and discuss at some length the instructors' attitudes and practices. Recommendations for implementing the total faculty responsibility for language skills development conclude the report. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: