Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenKnorr, Owen A. (Hrsg.)
InstitutionWestern Interstate Commission for Higher Education, Boulder, CO.
TitelLong-Range Planning in Higher Education. Proceedings of the Annual Institute on College Self Study for College and University Administrators (6th, University of California, Berkeley, July 6-10, 1964).
Quelle(1965), (136 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliographies; Campus Planning; College Planning; Educational Change; Educational Environment; Educational Finance; Educational Planning; Higher Education; Master Plans; Systems Analysis
AbstractThe following addresses concerning long-range planning in institutions of higher education are presented--(1) design and change in American higher education, (2) planning in the college or university, (3) a case study in institutional planning, (4) the institution and the system: autonomy and coordination, (5) housing the educational program: the physical plant as educational environment, (6) long-range financial planning, (7) system analysis in planning, and (8) resources for planning: a resume. Selections from the discussions following each formal address are presented as are selected references pertaining to each presentation. (FS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: