Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France).
TitelNew Trends in Mathematics Teaching, Volume I.
Quelle(1966), (438 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAlgebra; Biology; Chemistry; Educational Trends; Geometry; Instruction; Instructional Programs; International Education; Mathematics; Mathematics Education; Physics; Secondary School Mathematics; Teaching Methods
AbstractThis publication provides a forum for mathematics teachers who are interested in developing creative approaches for teaching mathematics. It consists mainly of articles under two heads--papers read at seminars on mathematics teaching, and original articles or reprints related to teaching and learning mathematics. There is a reference section which will be expanded in subsequent volumes--a list of symposia on mathematics teaching, a list of journals relating to teaching and learning mathematics, and a list of centers studying the problems of mathematical education. Most of the materials are printed in both French and English. (RP)
AnmerkungenUNESCO Publications Center, 317 East 34th Street, New York, New York ($6.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: