Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCushman, Harold R.; und weitere
InstitutionState Univ. of New York, Ithaca. Coll. of Agriculture at Cornell Univ.
TitelGuidelines and Procedures: Directed Work-Experience Programs in Vocational Agricultural Education.
Quelle(1966), (25 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAgricultural Education; Cooperative Education; Guidelines; Off Farm Agricultural Occupations; Program Administration; Program Guides; Teaching Methods; Vocational Education
AbstractThe growing demand for increased diversification of programs and greater specialization in work experience for students of vocational agriculture has created a need for sound teacher guidelines for initiating, establishing, and administering a vocational education program that combines the benefits of school instruction, on-the-job training, and remunerated work experience. The 38 guidelines are reported under headings of: (1) Fundamental Considerations, (2) Initiating a Directed Work-Experience Program, (3) Operating a Directed Work-Experience Program, and (4) Legal Requirements. Explanatory information is listed for each of the guidelines and supplementary material includes a list of related references. Related documents are available as VT 005 938, VT 005 939, and ED 019 494. (DM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: