Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionJoint Publications Research Service, Washington, DC.
TitelPOLAND--FURTHER DEVELOPMENT OF EDUCATION FOR WORKERS.
Quelle(1967), (1 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdult Basic Education; Adult Students; Correspondence Study; Educational Needs; Enrollment Trends; Evening Programs; National Programs; Organizations (Groups); Retraining; Secondary Education; Statistical Data; Surveys; Technical Education; Vocational Education; Poland
AbstractTHIS REVIEW OF CURRENT (1967-68) PROVISIONS FOR THE CONTINUING EDUCATION OF WORKERS IN POLAND STRESSES ENROLLMENT TRENDS AND AREAS OF NEED IN ADULT BASIC EDUCATION, SECONDARY EDUCATION IN EVENING CLASSES AND CORRESPONDENCE COURSES OFFERED BY THE GENERAL LYCEUMS, FORMAL VOCATIONAL EDUCATION (NOW LARGELY THROUGH ELEMENTARY AND TECHNICAL SCHOOLS), AND OUT OF SCHOOL VOCATIONAL EDUCATIONAL PROGRAMS UNDER THE AUSPICES OF SOCIAL ORGANIZATIONS, EDUCATIONAL ASSOCIATIONS, AND THE NATIONAL GOVERNMENT. FIVE TABLES ARE INCLUDED. THIS DOCUMENT, NUMBER 480, APPEARED AS AN UNSIGNED ARTICLE IN SZKOLA ZAWODOWA, NUMBER 718, WARSAW, JULY-AUGUST 1967. TRANSLATED, AS PART OF JPRS-43245, IT IS AVAILABLE FROM THE CLEARINGHOUSE FOR FEDERAL SCIENTIFIC AND TECHNICAL INFORMATION, SPRINGFIELD, VIRGINIA 22151. MICROFICHE $.65. HARDCOPY $3.00. 9 PAGES. (LY)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: