Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOffice of Education (DHEW), Washington, DC.
TitelPROGRESS OF PUBLIC EDUCATION IN THE UNITED STATES OF AMERICA, 1963-64. A REPORT.
[Report No.: OE-10005-64-A
Quelle(1964), (81 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Educational Objectives; Enrollment; Expenditures; Graduates; History; International Education; Organization; Preservice Teacher Education; Program Descriptions; Public Education; School Funds; School Holding Power; Schools of Education; Statistical Data; Tables (Data)
AbstractTHIS PROGRESS REPORT GIVES STATISTICAL DATA ON IMPORTANT QUALITATIVE AND QUANTITATIVE DEVELOPMENTS IN PUBLIC EDUCATION IN THE UNITED STATES. INFORMATION ON ENROLLMENTS, SCHOOL RETENTION RATES AND EDUCATIONAL ATTAINMENT, LEVELS OF SUPPORT, AND INVESTMENT IN ELEMENTARY AND SECONDARY SCHOOLS IS INCLUDED IN THIS SECTION. A SECOND SECTION CONTAINS AN OVERVIEW OF TEACHER EDUCATION AND DISCUSSES FUNDAMENTAL VALUES AND RESPONSIBILITIES, HISTORICAL DEVELOPMENTS, ORGANIZATION AND ADMINISTRATION, PROGRAMS, NEW DEVELOPMENTS, AND PROBLEMS. THIS DOCUMENT IS ALSO AVAILABLE AS CATALOG NO. FS 5.210--10005-64-A FOR 30 CENTS FROM THE SUPERINTENDENT OF DOCUMENTS, U.S. GOVERNMENT PRINTING OFFICE, WASHINGTON, D.C. 20402. (AF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: