Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAmerican School for the Deaf, West Hartford, CT.
TitelCONFERENCE OF EXECUTIVES OF AMERICAN SCHOOLS FOR THE DEAF (36TH, RIVERSIDE, CALIFORNIA, APRIL 12-17, 1964).
Quelle(1964), (254 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Conference Reports; Counselor Training; Curriculum; Deafness; Exceptional Child Education; Hearing Impairments; Higher Education; Leadership Training; Multiple Disabilities; National Organizations; Residential Schools; School Administration; Social Development; Summer Programs; Teacher Education; Vocational Education
AbstractPROCEEDINGS FROM THE THIRTY-SIXTH MEETING OF THE CONFERENCE OF EXECUTIVES OF AMERICAN SCHOOLS FOR THE DEAF, APRIL 12-17, 1964, INCLUDE PAPERS ON ADULT AND HIGHER EDUCATION, TEACHER, COUNSELOR, AND LEADERSHIP TRAINING, RESIDENTIAL SCHOOLS, SCHOOL ADMINISTRATION, SUMMER PROGRAMS, SOCIAL DEVELOPMENT, VOCATIONAL EDUCATION, SPECIAL EDUCATION, AND THE MULTIPLY HANDICAPPED DEAF. OFFICER REPORTS AND MINUTES OF COMMITTEE MEETINGS ARE INCLUDED. ADDITIONAL ITEMS INCLUDE THE MEETING PROGRAM AND THE CONSTITUTION OF THE ORGANIZATION. THIS DOCUMENT IS AVAILABLE FROM GALLAUDET COLLEGE, WASHINGTON, D.C. FOR $5.00. (EB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: