Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKITZHABER, ALBERT R.
InstitutionOregon Univ., Eugene.
TitelINTRODUCTION TO CURRICULUM VI--LITERATURE, LANGUAGE, RHETORIC. TEACHER AND STUDENT VERSIONS.
Quelle, (29 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum Guides; Curriculum Research; English Curriculum; English Instruction; Grade 12; Instructional Materials; Language; Linguistics; Literary Genres; Literature; Rhetoric; Secondary Education; Study Guides; Teaching Guides; Writing (Composition); Oregon
AbstractTHIS OVERVIEW OF THE OREGON CURRICULUM STUDY CENTER'S ENGLISH PROGRAM FOR GRADE 12 DEVOTES SEPARATE SECTIONS TO LITERATURE, LANGUAGE, AND RHETORIC. EACH SECTION CONTAINS A REVIEW OF THE EMPHASES, AIMS, AND MATERIAL COVERED IN GRADES 7-11 AND AN INTRODUCTION TO THE GRADE 12 CURRICULUM. THE LITERATURE AND RHETORIC SECTIONS DESCRIBE THE AREAS OF CONSIDERATION AND THE PURPOSE OF EACH 12TH-GRADE UNIT, WHEREAS THE LANGUAGE SECTION CONTAINS A GENERAL DESCRIPTION OF THE YEAR'S LANGUAGE STUDY. BOTH A TEACHER AND A STUDENT VERSION OF THIS INTRODUCTORY GUIDE ARE AVAILABLE. SEE ALSO ED 010 129 THROUGH ED 010 160, ED 010 803 THROUGH ED 010 832, TE 000 195 THROUGH TE 000 220, AND TE 000 227 THROUGH TE 000 249. (RD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: