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Sonst. PersonenLevis, John M. (Hrsg.); Derwing, Tracey M. (Hrsg.); Sonsaat-Hegelheimer, Sinem (Hrsg.)
TitelSecond language pronunciation.
Bridging the gap between research and teaching.
QuelleChichester, West Sussex, UK: Wiley Blackwell (2022), vi, 339 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-119-80152-8
SchlagwörterEmpirische Forschung; Wahrnehmung; Digitale Medien; Medieneinsatz; Fremdsprachenunterricht; Gesprochene Sprache; Kanada; Modell; Neuseeland; Schülerbeurteilung; Wahrnehmung; USA; Unterrichtsforschung; Coaching; Empirische Forschung; Sekundarbereich; Schülerbeurteilung; Feedback; Unterrichtsforschung; Gesprochene Sprache; Ausspracheschwierigkeit; Fremdsprachenunterricht; Zweitsprache; Englisch als Zweitsprache; Coaching; Zweitsprachenerwerb; Effektivität; Effektivität; Fallbeispiel; Modell; Zweitsprache; Kanada; Neuseeland; USA
AbstractIn this book, a team of distinguished researchers and educators delivers an incisive and practical approach to evidence-based pronunciation instruction in second language classrooms. Developed for language teachers who want to incorporate and implement the most effective pedagogical methods in their language instruction, this edited volume offers 15 essays that connect the latest research with practical applications in the classroom. (DIPF/Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2023/1
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