Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Fields, Ziska (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Achieving sustainability using creativity, innovation, and education. A multidisciplinary approach. |
Quelle | Hershey, PA: Information Science Reference (2022), xxv, 260 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Practice, progress, and proficiency in sustainability (PPPS) book series; Premier reference source |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-7998-7963-3; 978-1-7998-7964-0; 978-1-7998-7965-7 |
DOI | 10.4018/978-1-7998-7963-3 |
Schlagwörter | Bildung; Kognitive Kompetenz; Kreativität; Kritisches Denken; Bildung; Innovation; Kreativität; Management; Aufsatzsammlung; Kognitive Kompetenz; Kritisches Denken; Nachhaltigkeit; Nachhaltigkeit; Lernende Organisation; Management; Nachhaltige Entwicklung; Aufsatzsammlung; Innovation |
Abstract | "This publication will not only facilitate in identifying the important creativity, innovation and education mechanisms, frameworks, competencies, and skills, which is imperative for a sustainable planet and economic development but will also increase the development, knowledge and understanding of creativity, innovation and education needed now and in the future." |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2023/1 |